18 Temmuz 2012 Çarşamba

Bana ait herşey..

Blog açma fikrim bir anda çıktı..Aslında moda üzerine yazılar paylaşmak istiyodum fakat önce kendimi anlatmamın daha doğru olacağını düşündüm..Evin küçük kızı,daima pozitif olmak için uğraşan,titizlik hastası,bazen de kontrol delisiyim,Kendimi çok iyi tanıyorum ve fazla açık sözlüyüm bunun farkındayım:))Mükkemmelliyetçiliğim bazen beni ruhen yorsa da elimde değil işte..Bu tavrım zaman zaman karşımdakileri çileden çıkarsa da yapacak hiçbirşey yok..Başa gelen çekilir:))Çok küçük şeylerin beni her zaman mutlu edeceğine inanırım..Her ne olursa.Ufacık bir gülümsemem bile o an herşeyi anlatmaya yetiyor aslında..Küçük şeylerle mutlu olduğumu söyledim ama çok hassas noktalarım da var elbette..Hayata karşı kendi tabularım var..Mutlu görün,sınırlarını iyi çiz ve kimseye açığını verme..Bunu yaşadığım şeylerden sonra daha da iyi öğrendim.


Yeni yazılar yazmak için sabırsızlanıyorum:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder